Blog


Az oldal feltöltés alatt? Na ne már!

Az oldal feltöltés alatt? Na ne már!

Böngészés közben gyakran találkozunk olyan weboldalakkal, amelyek egy vagy több “Feltöltés alatt” lapot is tartalmaznak, és amellett, hogy elég idegesítő a látogató számára a “hasznos” információ helyett egy hibaüzenetet kapni, még a Google is lehúzza az oldalunkat. Mit tegyünk, hogy elkerüljük ezt a hibalehetőséget?

Tovább»

Videó feltöltés a weboldalra

Videó feltöltés a weboldalra

Gyakran van szükség videó megjelenítésére a weboldalunkon. Ha egy más által feltöltött videót szeretnénk megjeleníteni, akkor nincs más teendőnk, mint beágyazni azt a weboldalunkba. Erre számos módszer létezik, a legtöbb júzer csak azt látja például, hogy van egy olyan gomb, hogy Youtube videó beillesztése. De mi van akkor, ha saját tartalmat szeretnénk megjeleníteni?

Tovább»

Linkcsere: van, aki még használja?

Linkcsere: van, aki még használja?

Sajnos igen. De kezdjük az elején. Évekkel, sőt, lassan évtizedekkel ezelőtt komoly előnyre tehetett szert az, akinek a hivatkozása minél több oldalon került megjelenítésre. Éppen ezért akkoriban elterjedt megoldás az ún. “linkcsere”, amelyben két weboldal elhelyezte a másik linkjét a saját oldalán.

Tovább»

Vásárlásösztönző technikák

Vásárlásösztönző technikák

Ez a cikk nem a kereskedelmi marketingről szól, csupán a technológia adta lehetőségekről. Minden webáruház alapvető célja a forgalom növelése, és a vásárlók megtartása, bővítése. Számos technológiai megoldás nyújthat segítséget ezen célok hatékony megvalósítására, egy rövid áttekintéssel szeretnénk bemutatni a legsikeresebbeket.

Tovább»

Mit is jelent a reszponzív dizájn?

Mit is jelent a reszponzív dizájn?

A reszponzív dizájn alkalmazásával weboldalunk bármilyen böngészőn szépen, olvashatóan megjelenik, a kijelző méreteitnek paramétereinek megfelelően. Ha a reszponzív dizájnt alkalmazzuk, weboldalunk kompatibilis lesz asztali számítógépekre, laptopokra és mobilokra is. Egy honlapunk lesz, a tartalmat egyszer kell létrehozni, ami alkalmazkodni fog a megjelenítésre használt eszközhöz.

Tovább»

Honnan tudhatom, kik látogatják a weboldalam?

Honnan tudhatom, kik látogatják a weboldalam?

Már a web elindulásakor felmerült az igény annak a kérdésnek a megválaszolására, hogy milyen olvasottsága van egy weboldalnak. Pontosan úgy, ahogy például az újságok olvasottságát, úgy a honlapok látogatottságát is szerette volna tudni annak tulajdonosa, vagy éppen a hirdető, befektető, … Mára egész kifinomult módszerek állnak a rendelkezésünkre, lássuk a legnépszerűbbeket!

Tovább»

Mi kell egy jó főoldalhoz?

Mi kell egy jó főoldalhoz?

Dilemma. Van egy jó honlapunk, de mit tartalmazzon a főoldal? Mindent, és legyen ez egy One Page – weboldal? Csak egy videót? Hireket is? Vagy bemutatkozást? Segítünk a döntésben!

Tovább»