fbpx

Az oldal feltöltés alatt? Na ne már!

Böngészés közben gyakran találkozunk olyan weboldalakkal, amelyek egy vagy több “Feltöltés alatt” lapot is tartalmaznak, és amellett, hogy elég idegesítő a látogató számára a “hasznos” információ helyett egy hibaüzenetet kapni, még a Google is lehúzza az oldalunkat. Mit tegyünk, hogy elkerüljük ezt a hibalehetőséget?

Videó feltöltés a weboldalra

Gyakran van szükség videó megjelenítésére a weboldalunkon. Ha egy más által feltöltött videót szeretnénk megjeleníteni, akkor nincs más teendőnk, mint beágyazni azt a weboldalunkba. Erre számos módszer létezik, a legtöbb júzer csak azt látja például, hogy van egy olyan gomb, hogy Youtube videó beillesztése. De mi van akkor, ha saját tartalmat szeretnénk megjeleníteni?

Linkcsere: van, aki még használja?

Sajnos igen. De kezdjük az elején. Évekkel, sőt, lassan évtizedekkel ezelőtt komoly előnyre tehetett szert az, akinek a hivatkozása minél több oldalon került megjelenítésre. Éppen ezért akkoriban elterjedt megoldás az ún. “linkcsere”, amelyben két weboldal elhelyezte a másik linkjét a saját oldalán.

Vásárlásösztönző technikák

Ez a cikk nem a kereskedelmi marketingről szól, csupán a technológia adta lehetőségekről. Minden webáruház alapvető célja a forgalom növelése, és a vásárlók megtartása, bővítése. Számos technológiai megoldás nyújthat segítséget ezen célok hatékony megvalósítására, egy rövid áttekintéssel szeretnénk bemutatni a legsikeresebbeket.

Mit is jelent a reszponzív dizájn?

A reszponzív dizájn alkalmazásával weboldalunk bármilyen böngészőn szépen, olvashatóan megjelenik, a kijelző méreteitnek paramétereinek megfelelően. Ha a reszponzív dizájnt alkalmazzuk, weboldalunk kompatibilis lesz asztali számítógépekre, laptopokra és mobilokra is. Egy honlapunk lesz, a tartalmat egyszer kell létrehozni, ami alkalmazkodni fog a megjelenítésre használt eszközhöz.

Honnan tudhatom, kik látogatják a weboldalam?

Már a web elindulásakor felmerült az igény annak a kérdésnek a megválaszolására, hogy milyen olvasottsága van egy weboldalnak. Pontosan úgy, ahogy például az újságok olvasottságát, úgy a honlapok látogatottságát is szerette volna tudni annak tulajdonosa, vagy éppen a hirdető, befektető, … Mára egész kifinomult módszerek állnak a rendelkezésünkre, lássuk a legnépszerűbbeket!

Mi kell egy jó főoldalhoz?

Dilemma. Van egy jó honlapunk, de mit tartalmazzon a főoldal? Mindent, és legyen ez egy One Page – weboldal? Csak egy videót? Hireket is? Vagy bemutatkozást? Segítünk a döntésben!

Scroll to Top