Általános Szerződési Feltételek

Érvényes: 2017. 10. 01-től.

A változások kiemelt színnel jelölve.

A SkyNetwork valamennyi megrendelője elfogadja az általános szerződési feltételeket.

1. A szerződés létrejötte

1.1 A szolgáltató adatai és elérhetőségei

A szolgáltató neve: SKYNETWORK Hungary Kommunikációs Betéti Társaság
A szolgáltató székhelye: 5600 Békéscsaba, Árpa u. 14.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@skynetwork.hu
Telefonszáma: +1 626 800 3465
Cégjegyzékszáma: 04-06-009278, adószáma: 25454781-1-04
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Gyulai Törvényszék Cégbírósága
Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-111575/2016.
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai: SKYNETWORK Hungary  – WHM (Web Hosting Magyarország), https://whm.hu hello@whm.hu

1.2 A szerződés létrejöhet a SKYNETWORK Hungary Bt. (5600 Békéscsaba, Árpa utca 14., Cégjegyzékszám: 04-06-009278, Adószám: 25454781-1-04, a továbbiakban: SkyNetwork) és a megrendelő (továbbiakban: “megrendelő” vagy “felhasználó”) között, a https://skynetwork.biz oldalon (a továbbiakban “Ügyfélkapu”) illetve emailben (a Kapcsolat menüpontban megadott címekre) elküldött megrendeléssel, abban az esetben, amennyiben azt a SkyNetwork elfogadja és visszaigazolja.

1.3  A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.4  A jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a SkyNetwork weboldalain (skynetwork.hu, skynetwork.biz, weboldalkeszites.org.hu, whm.hu, honlapok.eu, helyiweboldal.hu, skymobil.hu, mobilappmaker.com, skynetnoc.com, a továbbiakban: Weboldal) történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. Az Általános Szerződési Feltételek módosítása, változása előtt 15 nappal SkyNetwork az új ÁSZF-et a skynetwork.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek weboldalon teszi közzé.

1.5  A weboldalon valamennyi tartalom szerzői jog védelme alatt áll. Bármely tartalom felhasználása a jogtulajdonos írásos engedélyével lehetséges. Engedély nélküli felhasználás jogi eljárást von maga után.

2. SkyNetwork jogai és kötelezettségei

2.1 Tárhely-szolgáltatásaival a SkyNetwork min. 99.9%-os éves rendelkezésre állást garantál szerverein. A rendelkezésre állási időbe nem tartozik bele a karbantartás ideje, amelyről SkyNetwork legalább 12 órával a karbantartás előtt értesíti Megrendelőt. A karbantartás ideje – hacsak nem elkerülhetetlen és sürgős, hibát megelőző karbantartásról van szó – szolgáltató az éjszakai (22-06) órákban végzi.

2.1.1 99,9% -os elérhetőségi garancia. Ez azt jelenti, hogy a webszerver garantált működési ideje 99,9% minden naptári hónapban. A SkyNetwork 99,9% -os rendelkezésre állása havi 45 perces nem tervezett szolgáltatás-leállást jelenthet. Függetlenül a leállások számától, minden visszatérítés egyhavi tárhely-szolgáltatási díjra korlátozódik.

99.9 – 100%: nincs visszatérítés
99.7 – 99.8%: 10%-os visszatérítés (3 nap)
99.5 – 99.6%: 25%-os visszatérítés (8 nap)
99.3 – 99.4%: 50%-os visszatérítés (15 nap)
99.0 – 99.2%: 75%-os visszatérítés (23 nap)
98,9%, és kevesebb: 100%-os visszatérítés (1 hónap)

2.1.2 A visszatérítés azt jelenti, hogy a kieső idővel arányos szolgáltatási időt írunk jóvá fiókján. A visszatérítést az előfizetés fordulónapján alkalmazzuk, vagyis: pl. 3 napos (99.7 – 99.8% közötti havi rendelkezésre állás esetén) visszatérítés esetén 3 nappal eltolódik a következő havi (vagy éves) számlázási fordulónapja, és a szolgáltatás ideje.

2.1.3 SkyNetwork nem tehető felelőssé, és az elérhetőségi garancia nem vonatkozik a SkyNetwork felelősségén túl jelentkező problémák és jelenségek miatti elérhetetlen tartalom-szolgáltatásra, úgy mint hálózati (gerinc- InterNIC, domain és adatközpontban jelentkező) hibák, DNS és DDoS (túlterheléses) támadások, Vis Major.

2.2 SkyNetwork fenntartja magának a jogot, hogy figyelemmel kíséri a hálózat használatát, és ha a szolgáltatás jelentősen meghaladja az átlagos használatot, korlátozza a rendelkezésre álló sebességet, hogy takarékoskodjon a hálózati erőforrásokkal.

2.3 SkyNetwork napi és heti mentést végez minden szerveren, hogy biztosítsuk a fájlok biztonságát. A napi és heti mentések automatikusan jönnek létre minden olyan fióknál, ahol kevesebb mint 20 GB-os a felhasználás és 100.000 fájlnál kevesebb az állomány. A SkyNetwork nem garantálja ezt a funkciót minden ügyfélnek, és ezért erősen ajánljuk, hogy az ügyfelek rendszeres biztonsági másolatot készítsenek a saját adataikról. Abban a szerencsétlen esetben, ha az ügyfél elvesztette az adatait, amelyek hosztolása a SkyNetwork-nél történt, minden tőlük telhetőt megteszünk, hogy visszaállítsuk az ügyfél adatait; azonban a SkyNetwork nem felelős az elveszett adatokért, időért, kieső bevételért az egyéb erőforrások meghibásodása miatt hibás mentést, nem létező mentés, vagy adatvesztést okozó hardver eredményező károkért. Kérjük ügyfeleinket, hogy saját külön biztonsági mentéseket végezzenek, ha az adatok kritikus fontosságú üzleti vagy megélhetést biztosítanak. A SkyNetwork napi és heti mentést végez szerverein. A napi mentések minden éjjel, a heti mentés szombatról vasárnapra virradó éjszaka külön szerverre (több száz KM távolságra lévő adatközpontban) kerül elvégzésre. A mentés ideje alatt a szerver teljesítményének lassulása előfordulhat, tekintettel a több száz GB adatmennyiség tömörítését és transzferét kiszolgáló folyamatok nagy teljesítmény-igényére.

2.4 A szolgáltatás aktiválása:

2.4.1 Tárhely, DNS és SSL tanúsítvány szolgáltatást a fizetés jóváírása után azonnal igénybe veheti. Átutalás esetén a jóváírás 4 napon belül történik, bankkártyás fizetési móddal történő fizetés esetén a használathoz szükséges adatokat és hozzáféréseket SkyNetwork azonnal elküldi Megrendelőnek emailben.

2.4.2 Domain regisztráció a jóváírást követően azonnal elindul, a regisztrációs folyamat azonban – domain végződéstől függően- több időt vehet igénybe. .hu domain regisztráció esetén a dokumentumok beérkezése után legkésőbb 24 órával indítjuk a regisztrációt.

2.4.3 Weboldal készítés szolgáltatás esetén, az oldal elkészülése után, de az aktiválás (tárhelyre feltöltés) előtt küldjük a díjbekérőt, a kifizetés után 24 órán belül aktiváljuk az oldalt.

2.4.4 A Mobil alkalmazás a kifizetést követően 24 órán belül adminisztrációs felületen, 30 napon belül pedig alkalmazás-áruházban elérhető. A SkyNetwork 15 napos pénzvisszafizetési garanciát nyújt a szolgáltatásra az ASZF 7.4.1 és 7.4.2 pontjai szerint.

3. Felhasználó jogai és kötelezettségei

3.1 Felhasználó vállalja, hogy a szolgáltatást az összes érvényes törvénynek megfelelően veszi igénybe.

3.2 Felhasználó vállalja, hogy követi a megfelelő használatra vonatkozó szabályzatot a szolgáltatás igénybevételekor.

3.3 Felhasználó tevékenységéből adódó károkért, amely a szolgáltatásra hatással lehet, a SkyNetwork nem vállalja a felelősséget.

3.4 Felhasználó beleegyezik, hogy szolgáltatás igénybevételével nem sért szerzői jogot, védjegyet, szabadalmat, törvényt, beleértve polgári jog vagy szerzői jogokat, személyes jogot, jó hírnévhez való jogot. A felhasználó nem adhat közre felnőtt (pornográf ) tartalmat, szerencsejáték, illegális szerek, és valamennyi, a magyar és európai jogban tiltott tevékenységet.

3.5 Ezek megsértésének gyanúja esetén azonnali szolgáltatás felfüggesztése lép életbe a vizsgálat idejére. A szolgáltatás megszűnését eredményezi, ha a vizsgálat megállapítja, hogy eredetileg közölt vagy továbbított az előzőekben említett, vagy a következő típusú tartalmat:

  • Kéretlen tömeges email (több mint 25 felhasználónak), amely panaszt eredményez a címzettektől.

  • Folyamatosan zaklatás

  • Jogtalan névhasználat, beleértve a felhasználói nevet, az e-mail-, Usenet hozzászólásokat, az IRC-t, vagy bármilyen más internetes szolgáltatást is

  • Tilos az IRC és a kapcsolódó programok, többek között psybnc, “bot”, stb, szkriptek használatát, velük való visszaélést, támadásokat, illetve a túlterheléses támadásokban való közreműködés.

  • Azok a felhasználók, akik a szabályokat megszegve használják a szolgáltatást, a fiók felfüggesztésén túl kötelesek megtéríteni a szolgáltatásban résztvevők ezen tevékenységével okozott károkat (szolgáltatás-kiesés, hatósággal való közreműködés miatti költségek, többletmunkából eredő munkabér, stb.).

3.6 Normál tárhely erőforráskorlátozás

Felhasználó vállalja, hogy nem használ a normál használatot jelentősen meghaladó erőforrást. Ennek bármilyen megsértése esetén korrekciós intézkedések meghozatalára kerül sor annak érdekében, hogy fenntartható legyen a szerver stabilitása. Ennek érdekében, ha a tevékenység vagy annak következménye veszélyezteti a normál működést a szerver túlterhelésével, felfüggeszthetjük és/vagy megszüntethetjük fiókját. Felhasználó nem jogosult 50% vagy annál nagyobb mértékben a rendszer erőforrásait (CPU mag vagy memória)  30 másodpercnél több ideig terhelni, vagy több mint 2% CPU-t naponta, 3% memóriát naponta. Felhasználó nem futtathat több mint 30 egyidejű folyamatot felhasználónként, és nem engedi, hogy bármilyen folyamat fusson több mint 30 másodpercig vagy több mint 512 MB memóriát használjon. Adatbázisok csak maximum 16 felhasználói kapcsolatot használhatnak. Cron feladatok legfeljebb 30 percenként futhatnak. Minden cPanel – fiók nem küld 200 -nál több e-mailt óránként. Ha megállapítható, hogy a vásárló fiókja túl nagy igénybevétellel használja a rendszer erőforrásait, ideiglenes felfüggesztésére kerülhet fiókja, hogy megakadályozzák a szerveren tapasztalt problémákat, így a problémákat más ügyfelek nem érzékelik. Ha a vizsgálat azt állapítja meg, hogy a fiók nem alkalmas a megosztott vagy viszonteladó szerver környezetbeni működésre, ügyfélszolgálatunk egy értesítést fog küldeni a megrendelőnek, és biztosítja számukra az alternatív megoldást, mint “VPS”, “dedikált szerverek” vagy a Prémium tárhely csomag. A SkyNetwork lesz az egyedüli döntéshozó, és fenntartja magának a jogot, hogy ezeket a határokat saját belátásak szerint megállapítsa, és a kiigazításokat, módosításokat, felfüggesztéseket megtegye.

3.7 Nem szabad használni a viszonteladói tárhelyen a következők valamelyikét: Ingyenes tárhely (web hosting) szolgáltatást, ingyenes e-mail szolgáltatást, ingyenes blog szolgáltatás, ingyenes honlapok, ingyenes kép hosting, ingyenes próba-fiókok létrehozása.

Több oka is van ezekre a tilalmaknak az ingyenes szolgáltatásokra nézve. Az okok közé tartoznak (de nem szükségszerűen korlátozódnak ezekre) a következők:

  • Az ingyenes szolgáltatások általában nem igényelnek semmilyen megbízható azonosítást arra a személyre nézve, aki regisztrál a szolgáltatásra. Gyakorlatilag lehetetlen lenyomozni a személyazonosságát azoknak, akik visszaélnek az ingyenes szolgáltatásokkal.

  • Ügyfeleink (beleértve viszonteladók is) mind gyors, megbízható szolgáltatásért fizet. Felépítettünk egy brand-et, amely kiváló szolgáltatást nyújt. Nem kockáztathatjuk, hogy azonosítatlan személyek károsítják a hírnevünket.

  • A felhasználók ingyenes szolgáltatások igénybevételekor sok esetben azonnal spam használatot, vagy más módon nagy mennyiségű erőforrás és a sávszélesség használatot indítanak, mielőtt a fiókjuk megszűnik. Az ilyen elkövetők gyakran regisztrálnak egymás után több fiókot, és ez sok problémát okozhat a szerverek és a hálózat működésében.

  • A spammerek, adathalászat és pharming csalások üzemeltetői (adathalász webhelyek, kémprogramok, vírusok, trójai programok, férgek és egyéb rosszindulatú programok, illegális Warez oldalak üzemeltetői, illegális vagy jogosulatlan fájlcserélő vagy archív oldalak), és a hackerek gyakran visszaélnek az ingyenes online szolgáltatásokkal. Lehetővé téve ingyenes szolgáltatásokat, szervereinket súlyos visszaéléseknek tenné ki és sérthet minket, vagy más ügyfelünket, és viszonteladóink összes ügyfélét is.

  • Ha megszegi a tilalmat ingyenes szolgáltatásokról, felfüggesztjük a fiókját, azonnal, vagy értesítés nélkül, amelyet mi a saját belátásunk szerint szükségesnek tartunk a helyzet kezelésére.

3.8 File Hosting és a fájlok tárolása bármilyen tekintetben szigorúan tilos minden viszonteladó, megosztott és hosting szerver fiókkal. Szolgáltatásaink szigorúan vett weboldal hosting. Ez nem jelenti azt, hogy nem lehet letöltés a webhelyről. Ez azt jelenti, hogy nem működik specializálódott letöltések kiszolgálására, mint Download.com vagy hasonló oldalak, és nem használja a fiókot adattárként az MP3, játékok, videók, fotók, képek, hang- és zenei fájlok letöltésének tömeges és jogtalan biztosítására.

4. Fizetés

4.1 Felhasználó vállalja, hogy időben megfizeti a SkyNetwork-től igénybe vett szolgáltatás valamennyi díját, a megrendelés szerint. A SkyNetwork minden befizetésről -beleértve az előleg fizetést is- elektronikus számlát állít ki, amelyet emailben küld el a Megrendelőnek. Felhasználó joga, hogy ne elektronikus, hanem hagyományos, papír alapú számlát kérjen. Ilyen esetben a fizetési tranzakció előtt értesítést kell küldenie az email címünkre, vagy jelezni azt az Ügyfélkapun. A díjbekérők könyvelésben nem szerepeltethetők, minden sikeres fizetési tranzakciót követően digitálisan aláírt számlát küld SkyNetwork a Megrendelőnek.

4.1.1 Fizetési módok: A felhasználó elfogadja, hogy a következő fizetési módok egyikével egyenlíti ki számláit/díjbekérőit: Bankkártyás fizetés, Átutalás. Személyes befizetésre nincs mód. Bankfiókban történő készpénz befizetés és postán történő készpénz befizetés, valamint SEPA átutalással történő fizetés esetén felmerülő adminisztrációs költséget SkyNetwork a befizető egyenlegéből levonhatja, illetve kiszámlázza. Egyedi elbírálás alapján -ügyfél kérésére- PayPal fizetési módot engedélyezhet a SkyNetwork ügyfélszolgálata, az erre irányuló kérést az Ügyfélkapun (https://skynetwork.biz) kell benyújtani, Új támogatási jegy megnyitásával.

4.2 Bankkártyás fizetés

4.2.1 : Ha az ügyfél úgy dönt, hogy a szolgáltatásokért bankkártyával fizet, a vevő elfogadja, hogy nem vitatja a díjfizetés jogosságát.

4.2.2 Fizetés

A kiválasztott szolgáltatások megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál “fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják.

4.2.3 Használható bankkártyák

A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

4.2.4 A tranzakció befejezése

4.2.4.1 A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni.

4.2.4.2 Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

4.3 Nem fizetés: Minden viszonteladói és normál (megosztott) ügyfél pénzügyi teljesítése az év, vagy hónap meghatározott napján van attól függően, hogy havi-, vagy éves díjfizetés van érvényben. Ha nem teljesíti a fizetési kötelezettségét a határidőig, a felhasználási feltételeket ezzel megsérti. A fizetés elmulasztása öt (5) egymást követő napon túl a szolgáltatás felfüggesztéséhez is vezethet az ügyfélszolgálat részéről. Ha nem teljesíti a fizetési kötelezettségét hét (7) egymást követő napon (beleértve a évfordulójának napját is) belül, a hozzáférését, a szolgáltatáshoz tartozó adatait és minden szolgáltatás felbontását eredményezheti. Minden ügyfél személyes adatait további hét (7) napon túl meg fogják semmisíteni biztonsági és adatvédelmi okokból.

4.4 Fizetési emlékeztetők: A fizetési feldolgozó rendszer eljuttat egy emlékeztetőt a kifizetésről minden ismétlődő megrendelés, szolgáltatás esedékességét megelőzően. Az ügyfelek felelőssége, hogy biztosítsák, megfelelő fedezet áll rendelkezésre a hitelkártya- vagy bankszámlán. Az ügyfél kizárólagos felelőssége annak biztosítása, hogy időben rendezze a fizetést, az e-mail címe működik, és lehetővé tette, hogy megkapja az emlékeztetőket. Miután a fizetési felszólításokat a  SkyNetwork úgy tekinteni, mint egy érvényes fizetési emlékeztetőt, nem vállal felelősséget a nem kézbesíthető e-mailekért, vagy e-mailben küldött felszólításokért, amelyek nem érik el az ügyfelet, beleértve, de nem kizárólagosan a spam szűrők vagy a hálózat problémáit is. Az első nap a kifizetés elmaradása esetén: a késedelmes ügyfél kap egy fizetési emlékeztető értesítést, amelyben tájékoztatjuk a fizetési határidő lejártáról, illetve esetlegesen (amennyiben regisztrált bankkártyájával végzi a megújuló fizetést) arról, hogy frissítenie kell a hitelkártya/bankkártya adatokat a számla kifizetéséhez. A második és a harmadik nap, a második és harmadik fizetési emlékeztetőt küldjük el. Az ötödik nap az ügyfélszolgálatunk átmenetileg felfüggeszti fiókját fizetetlen számla miatt.

4.5 SMS értesítés

SkyNetwork az 1. és 3. fizetési emlékeztetővel egyidőben SMS értesítést küldhet. Szintén SMS-t küldhet a tárhely felfüggesztéséről. SMS számunk nem kétirányú adatforgalmú, a válaszként küldött üzenetek nem jutnak el a szolgáltatóhoz. Kérjük, hogy bármilyen nekünk szánt üzenetet az Ügyfélkapun (https://skynetwork.biz) vagy emailben juttasson el részünkre.

4.6 Késedelmi díj

A késedelmi díj -szolgáltatástól függetlenül- 1.500Ft, amely a fizetési határidőtől számított 3. napon túl kerül kiszabásra, különös tekintettel a tárhely felfüggesztésére és visszakapcsolásra. Domain regisztráció késedelmes hosszabbítása esetén alkalmazott visszaállítási díjak a https://whm.hu/domain-regisztracio, vagy a https://skydomain.hu/domain-arak oldalon kerülnek feltüntetésre. Lejárt domain fenntartásból eredő károkért, amelyek nem fizetett számla miatt merülnek fel, szolgáltató semilyen felelősséget nem vállal.

5. Számlázás

5.1 Megrendelő elfogadja, hogy SkyNetwork elektronikus számlát küld Megrendelőnek. Megrendelőnek lehetősége van papír alapú számlát kérnie, ezt fizetés előtt legalább 24 órával kell kérnie az Ügyfélkapun.

5.2 A díjbekérőket, számlákat rendszerünk automatikusan küldi megrendelőnek. Megrendelő köteles gondoskodni arról, hogy az Ügyfélkapun megadott adatai, különösen a számlázási címe és email címe a helyes adatokat tartalmazza.

5.3 Megrendelő köteles adataiban történő változás esetén a lehető leghamarabb Ügyfélkapun módosítani az ügyféladatokat.

5.4 Sikeres fizetés után küldjük Önnek a szolgáltatás befizetéséről szóló elektronikus számlát, amely arra a névre és címre szól, amelyet az Ügyfélkapun Megrendelő megadott. Megrendelő elfogadja, hogy az Ügyfélkapun az Adószám rovatba csak érvényes adószámot ír, vagy -magánszemély esetén- üresen hagyja. Amennyiben az Adószám rovatba érvénytelen formátumot vagy nem helyesen kitöltött adószámot ír, esetleg nem megfelelő számlázási adatokat ad meg, az ezzel kapcsolatos felelőséggel Megrendelő tartozik.

6. Azonosítás

6.1 SkyNetwork jogosult Megrendelőt dokumentumok segítségével beazonosítani, a visszaélések elkerülése miatt. SkyNetwork Megrendelőtől a következő dokumentumok másolatát kérheti be:

6.2 magánszemély esetén

  • személyazonossági igazolvány másolata
  • lakcímkártya másolata
  • legutóbbi havi közmű- vagy vezetékes telefonszámla összesítő (fő) oldalának másolata

6.3 cég esetén

  • aláírási címpéldány
  • bejegyző végzés
  • legutóbbi havi közmű- vagy vezetékes telefonszámla összesítő (fő) oldalának másolata

7. Garancia és pénzvisszafizetési feltételek

7.1 Lemondva minden más jogaitól e megállapodás alapján, a SkyNetwork által az ügyfeleknek a 15 napos pénz-visszafizetési garanciát nyújt a tárhelyszolgáltatásokra. Ha bármilyen okból megszünteti fiókját a megrendeléstől számított tizenöt (15) napon belül, visszatérítjük a pénzt kérdés nélkül; feltéve azonban, hogy korábban soha nem kapott visszatérítést a 15 napos visszaigénylési garancia keretében. Ha Ön korábban kapott visszatérítést a 15 napos visszaigénylési garancia keretében, a fiók törlésre kerül, de nincs pénzvisszafizetés.

7.2 A visszatérítési mód nem vonatkozik semmilyen további termékre vagy szolgáltatásra, a Domain regisztrációra, domain parkolás szolgáltatásokra, dedikált szerverekre, virtuális privát szerverre, SSL-tanúsítványokra és weboldal készítésre.

7.3 Weboldal készítés:

7.3.1 1 éves garancia: amennyiben honlapja elkészül, kizárólag abban az esetben adjuk át, amennyiben Ön megtekintette a kész oldalt és elégedett vele. Ekkor küldjük a számlát vagy díjbekérőt, amely kifizetése után aktiváljuk a weboldalt. Ha a weboldal működésében hiba keletkezik, vagy nem a várt módon működik, 48 órán belül köteles a SkyNetwork a hiba elhárítását elkezdeni. A hiba Ügyfélkapunkon (https://skynetwork.biz) történő bejelentése után 7 nap elteltével, amennyiben nem kezdődött meg a hiba javítása, kérheti a  weboldalkészítés teljes (100%) összegének visszatérítését, amelyet SkyNetwork köteles elfogadni és a visszafizetési tranzakciót a lehető leghamarabb elindítani.

7.3.2 A megrendelést követő 45. nap után, amennyiben a weboldal legalább 75%-ban elkészült és a megrendelő útmutatása, vélemény-nyilvánítása vagy elérhetetlensége miatt a kivitelezés befejezése késik, a SkyNetwork kérheti a weboldal készítés árajánlatban és megrendelésben megállapított árának 75%-ának kifizetését “előleg” vagy “I. részlet” jogcímen, amelyet a megrendelő köteles a számla kézbesítése után 7 napon belül kifizetni. A weboldal átadása csak 100%-ban elfogadott weboldalnál, és az ár 100% – os megfizetése után történik, kivéve, ha erről külön megállapodás született a megrendeléskor.

7.4 Mobil alkalmazás

7.4.1 A mobil alkalmazás előfizetéses vásárlás, az alkalmazás adminisztrálása megrendelő által a fizetést követően elkezdődik. Az alkalmazás az adminisztrációs felületen 24 órán belül elérhető, elkészülési ideje (hozzáférés megrendelőnek átadása, illetve “éles” verziók alkalmazás-áruházba történő feltöltése) 30 napon belül megtörténik. A mobil alkalmazás adminisztrációs felületén Megrendelő végzi el az alkalmazás beállításait: modulok, alkotórészek, képek, oldalak hozzáadása; logó, grafikai elemek, megjelenés kialakítása. Megrendelő az admin felületen bármikor módosíthat az alkalmazáson.

7.4.2 A SkyNetwork az elkészüléstől (7.4.1. pont) számított 15 napig 100%-os pénzfizetési garanciát ad. A pénzvisszafizetési garancia kezdete az éles verzió publikálásának napja. A garancia idejébe nem számít bele a fejlesztési idő. A SkyNetwork APK fájlokat nem ad ki, Megrendelő az alkalmazást az adminisztrációs felületen szerkesztheti, szabadon módosíthatja. 30 napon túl, amennyiben SkyNetwork nem aktiválta (nem tette elérhetővé az alkalmazást az alkalmazás-áruházban) a szolgáltatást, a befizetett összeg 100%-os része Megrendelőnek visszafizetésre kerül. A mobil alkalmazás elkészítése, adminisztrációs felület kialakítása és az alkalmazás áruházban történő közzététele egyszeri (fejlesztési) költség. A pénzvisszafizetési garancia nem vonatkozik az évenkénti megújításokra (fenntartásra és üzemeltetésre). A SkyNetwork a fenntartás és üzemeltetés elérhetőségére és rendelkezésre állására az ÁSZF 2.1. pontjában meghatározott rendelkezésre állási időt garantál.

7.5 Reklamáció

Reklamációt kizárólag az Ügyfélkapun fogadunk, az Új támogatási jegy beküldése menüpontban. A reklamáció kivizsgálása 24 órán belül elkezdődik, és legfeljebb 5 munkanapon belül megtörténik. A reklamációs folyamatra valamennyi garanciális és pénzvisszafizetési feltétel vonatkozik (7.1, 7.2, 7.3, 7.4 pontok). Fizetési reklamáció esetén az esetleges téves fizetés megállapítása után a tévesen kifizetett összeget átutalással visszatérítjük, kivéve a PayPal fizetést, ahol a visszatérítést közvetlenül a PayPal számlájára teljesítjük. Domain nevet nem áll módunkban cserélni, módosítani, mert az első éves (.hu domain esetén 2 éves) költség maga a domain név regisztrációja (amely ingyenes fenntartást is tartalmazhat). SSL tanúsítvány a vásárlástól számított 15 napon belül más domain névre is átállítható. A tárhelyeken az előfizetés ideje alatt bármikor módosítható a hozzá rendelt domain név (bármikor törölhető vagy hozzáadható a tárhelyez létező vagy még nem regisztrált ún. “elsődleges” domain). SkyNetwork a reklamációt mindig az Ügyfelek megelégedettségének szem előtt tartásával kezeli, a jogosulatlan haszonszerzés miatti reklamációt viszont elutasítja, és Megrendelőt az ilyen esetekben a megfelelő felügyeleti szervek felé irányítja.

8. Szolgáltatás lemondása

8.1 Az ügyfelek önként megszüntetik a fiókukat bármikor, bármilyen okból vagy ok nélkül, kérve a törlést az Ügyfélkapu területén a https://skynetwork.biz/clientarea.php?action=services oldalon, kiválasztva a megszüntetendő szolgáltatást, a bal oldali Akciók blokkban lévő Törlés kérése menüpontban. Az évforduló (vagy hónapforduló, attól függően, hogy éves, vagy havi fizetési rendszerben működik az előfizetés) számlázási időpontja előtt legalább öt (5) nappal kell a lemondást bejelenteni. Minden esedékes összeget rendezni kell, mielőtt megszünteti az ügyfél számláját. Ügyfél tudomásul veszi, hogy SkyNetwork nem nyújt időarányos vagy bármilyen más visszatérítést, kivéve a 15 napos pénzvisszafizetési garanciát és a weboldal működési garanciákat.

8.2 Weboldal készítés:

8.2.1 A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés c) pontja szerint a fogyasztót nem illeti meg az elállási és felmondási jog olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

8.2.2 A weboldal készítés a kivitelezés ideje alatt történő visszamondása, lemondása esetén az oldal elkészültségének megfelelő százalékos arányt kell alkalmazni. Például: 50%-os elkészültség esetén az árajánlat és megrendelt szolgáltatás összegének 50%-át kell megfizetni. Az elkészültségi arányba nem számít bele a felhasználó által feltöltendő tartalom (szöveg, kép, dokumentum, oldal, menüpont, video, termék, stb.).

8.3 Minden törlési kérelmet közvetlenül az Ügyfélkapun kell benyújtani (https://skynetwork.biz). Törlés kérést nem fogadunk el e-mailben, rövid szöveges üzenetben (SMS), postai úton vagy telefonon.

9. Adatkezelés

9.1 Az Ön személyes adatainak védelme a SKYNETWORK és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak ( 2011. évi CXII. törvény).

9.2 Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk, kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen, ezekben az esetekben is kizárólag azon adatok kerülnek továbbításra, amelyek a kapcsolódó szolgáltató partner (bank vagy fizetési feldolgozó, posta, számlázási szolgáltató) feladatának elvégzéséhez elengedhetetlen. Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.

9.3 Aktív szolgáltatással nem rendelkező ügyfeleink valamennyi adatát a szolgáltatás megszűnését (amennyiben volt ilyen), vagy az ügyfélkapus regisztrációt követő 31. napon visszavonhatatlanul töröljük.

9.4 Megrendelő kérheti valamennyi adatának törlését, amelyet SkyNetwork 7 munkanapon belül teljesít. Amennyiben a szolgáltatáshoz vagy számlázáshoz szükséges adatait kéri törölni, úgy Megrendelő elfogadja, hogy az adatai törlésével egy időben valamennyi, a SkyNetwork-nél előfizetett szolgáltatása is törlésre kerül. Az így törlésre került adatok visszaállítására, illetve a szolgáltatásért befizetett díj visszatérítésére nincs lehetőség.

10. Ügyfélszolgálat és hibabejelentés

10.1 SkyNetwork ügyfélszolgálatot Ügyfélkapuján üzemeltet (https://skynetwork.biz, továbbiakban: Ügyfélkapu). Az Ügyfélkapu számlázási, szolgáltatás-kezelési és támogatási funkciókat lát el. Valamennyi szolgáltatásról az Ügyfélkapu küld díjbekérőt, értesítést, itt lehet a szolgáltatást módosítani, illetve jelszavakat módosítani.

10.2 Ügyfélkapun hibajegy (vagy “Támogatási jegy”) küldésével lehet működési hibát jelezni. Telefonon, emailben, SMS-ben érkező hibajelentést nem tudunk fogadni.

10.3 Az Ügyfélkapun érkező hibajegyeket SkyNetwork a tőle telhető leggyorsabban megválaszolja, amennyiben az a SkyNetwork szolgáltatásait tartalmazza (tárhely, domain, weboldal készítés, mobil alkalmazás, háttérrádió, SSL tanúsítvány).

Kelt Budapesten, 2017. szeptember 15-én.